Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δίνει στον ΠΕΛΑΤΗ τη δυνατότητα να επιστρέψει μη ευπαθή προϊόντα εντός 14 ημερών από την παραλαβή, χωρίς να απαιτείται αιτιολόγηση. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ πρέπει πρώτα να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και να συνεννοηθεί μαζί της. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον ΠΕΛΑΤΗ, σύμφωνα με το νόμο.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο όταν τα προϊόντα:
είναι στην αρχική τους κατάσταση,
δεν έχουν αποσφραγιστεί ή παραβιαστεί,
συνοδεύονται από απόδειξη ή τιμολόγιο,
έχουν αποθηκευτεί σωστά, όπως αναγράφεται στη συσκευασία.
Τα ευπαθή προϊόντα (όσα αλλοιώνονται εύκολα ή έχουν σύντομη ημερομηνία λήξης) εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης, σύμφωνα με τον νόμο.
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ πρέπει να ελέγχει τα προϊόντα κατά την παράδοση για τυχόν εμφανή ελαττώματα.
Η επιστροφή χρημάτων ολοκληρώνεται εντός 14 ημερών από τη στιγμή που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παραλάβει τα προϊόντα σε αποδεκτή κατάσταση. Αν η επιστροφή γίνει μέσω τρίτου παρόχου πληρωμών, τυχόν προμήθειες επιβαρύνουν τον ΠΕΛΑΤΗ.
Αίτημα υπαναχώρησης δεν γίνεται δεκτό αν δεν πληρούνται οι παραπάνω όροι ή λείπουν τα απαιτούμενα έγγραφα.
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία τηλεφωνικά ή μέσω email εντός 24 ωρών από την αποστολή της. Η ακύρωση είναι δυνατή μέχρι να ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής. Αν η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί, ο ΠΕΛΑΤΗΣ μπορεί να την επιστρέψει με βάση την πολιτική επιστροφών, καλύπτοντας τα μεταφορικά της επιστροφής.
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί από ακύρωση της παραγγελίας. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να ζητηθεί προκαταβολή.
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ υποχρεούται να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την ακύρωση.